2008-06-26

En aktivitetsdag

Vi åkte med Baron, Falstaff och deras gäst Tooticky till Tomtens brukshund-klubb.

Tillsammans med tränings- och bus-kompisarna Ebba, Wilma, Daisy, Elsa och Ture fick hundarna träna lite av varje: lydnad, agility och upplet i sökruta.

Naturligtvis varvade vi med hopp-och-lek, och samtliga hundar var i god form och hade riktigt kul.

Det roligaste var nog att leta upp saker. Tooticky och Daisy hette stjärnorna, men också Baron och Falstaff grep sig uppgiften an med iver, glädje och kompetens.

4 kommentarer:

puckhjall sa...

å det huset känner vi igen, där har nog även vi varit ngn gång :-))
men det var ett tag sen! Vi tränar inte så flitigt som ni, vi har gått över till stadie livsnjutare!!

//Pucko & Hjalmar

Anonym sa...

Självklart tipsar jag om bloggen, jag har ju följt den i ett flertal år, och du och Baron o Falstaff har stöttat mig under mina allra sämsta perioder då jag mått kasst vilket jag är så tacksam för! :) MVH Sara m. tollaren Åskar

Tankevågor sa...

Vad fina de är hundkompisarna! :-)

Vad betyder det där med sökruta? Hur går den sökningen till?

Anonym sa...

Va mycket kul saker ni hittar på ehla tiden.
Ni är så himla härliga!!!!!

Hoppas ni får en fortsatt trevlig sommar.
Önskar Pudelflocken i Skara

Google Analytics