2009-05-04

Solstrålar

Jag vet inte vad som har hänt med det här fotot.


Kanske är det så att solen väljer att skicka sina strålar rakt på Baron och Falstaff. Den tycker att de förtjänar att vara i strålkastarsken. Det håller jag gärna med om.


Eller kan det vara så att det är Baron och Falstaff som har så stark utstrålning att det lyser om dem? Jag föredrar faktiskt den tolkningen.


Vad regnmätaren i förgrunden har att göra där förstår jag inte. Den har inte kommit till användning eller behövt avläsas på länge.


Men det kommer säkert regniga dagar, då solen lyser med sin frånvaro.


Barons och Falstaffs egen charmfulla och starka utstrålning däremot - den består i alla väder. Det kan jag garantera!




.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken läcker bild!!! Den är verkligen skön! Synd att du inte vet hur du lyckades fånga strålarna på bilden, då inte Baron och Falstaff, för jag hade gärna velat ta ett sånt kort nån gång! Tack för ert stöd under helgen, det var bara därför det gick så bra!!!

Kram Ann och de andra agilitytokarna

Linda sa...

ritkigt cool bild!

Nanna sa...

åh, det var en fin bild :)

Anonym sa...

Härlig bild! Det är väl Barons och Falstaffs aura man ser förstås!
Kram Kathi

Tina Jämthagen sa...

Hejsan på er! Det var länger sedan jag läste om er, men nu har jag hittat länken till er Blogg.
så genast en hälsning från hundarna i Gävle
Ha det gott i solen

Google Analytics