2012-12-07

Falstaff in memoriam


Falstaff
 
Reinlake´s Alive and Full of Magic
 
6 april 2002 - 5 december 2012


"Han var mitt norr, mitt söder, mitt väst och öst,
 
min arbetsvecka och min söndagströst,
 
min dag, min afton, mitt tal, min sång;
 
jag visste inte att kärleken skulle ta slut en gång.
 
 
Stjärnorna behövs inte, blås ut varenda en.
 
Montera ner molnen och ta isär solen sen,
 
sopa ren skogen och töm haven på deras innehåll;
 
ty från och med nu spelar ingenting mer någon roll.
 
(W.H. Auden)









,

8 kommentarer:

puckhjall sa...

finaste Falstaff, vår vän.
Du blev aldrig gammal i sinnet det var Alltid full fart, alltid Full of Magic. Du har en speciell plats i våra hjärtan och vi kommer alltid minnas dig.
Styrkekramar och tröstekramar till din matte och husse.
Älskad - Saknad
Hälsnigar från Hjalmar & matten

Lyckopiller sa...

Har inga ord......
Kommer att sakna Falstaff här.
Det är så oerhört sorgligt för er alla inblandade.
Styrkekramar från oss!

Ann sa...

Kram!!!
De fattas oss alla och vi förstår er smärta allt för väl!!!

Kramar från oss

AnneSofie sa...

Ja, tänk vad de fattas oss dessa fyrbenta. I måndags (den 3:e dec) fick min store svarte Panter somna in för sista gången.

AnneSofie sa...

Men allt kom inte med...

En väldigt fin text.
Det är så svårt att säga något vettigt men jag tror vi alla vet hur det är.

Ta hand om er!

Stor kram från Lerdala

Lyckopiller sa...

Saknar er .....:(

Anonym sa...

<3

Anonym sa...

<3
Kathi

Google Analytics