2010-05-31

IN MEMORIAM



BARON


SE VCH BEASTLY´S HIGHLAND EMPEROR


1998 - 2010
'

17 kommentarer:

Sara sa...

Åh vad tråkigt! =( Jag beklagar verkligen sorgen. Det finns inget värre än att förlora sina älskade vänner!
Tänker på er!
Mvh
Sara och Hat-Trick

puckhjall sa...

Älskad & Saknad vännen vår
kram Pucko, Hjalmar m matte & Husse

Madeleine sa...

Beklagar sorgen. Det gör ont att mista en vän.
/Madeleine

Anonym sa...

Vi gråter med er!
Faddrarna i Bara

Ann sa...

Vi tänker på er och kommer alltid att tänka på Baron med glädje! Han var ju en Bianca kompis!

Kramar

Ann, Tommy, Izzie, Tía, Lakrits och Guess

Anonym sa...

Beklagar sorgen. Tänker på er! Massor med varma kramar.
Lisette Pepsi Cayo

Anonym sa...

Tänker på dig! kommer du ihåg vad kul vi hade i Forserum?? Snart är det ju min tur, med Zolo och Sandy... Kram Monica i Nässjö

Linda sa...

vi beklagar verkligen sorgen! vi skickar många goa kramar!

kram

linda o bertil

Anonym sa...

Kära vänner!

Mitt varmaste deltagande i er stora sorg.

Kram
Lars

Anonym sa...

Åh, vad ledsen jag blir. Stackars er och stackars Falstaff som säkert letar efter sin bror. Så sorgligt när man måste ta farväl av sin bästa vän. Baron. En så´n underbar hund!

You think there will be no dogs in heaven? I tell you they will be there before any of us.

Du får berätta när vi ses nästa gång hur han dog. Ser ju att han för bara några dagar sedan simmar ivrig och lycklig som du skriver...

Han hade världens bästa hundliv hos dig och Mari.

Tusen kramar från Kathi och Dan

Sanna sa...

Beklagar sorgen, och att jag inte hann träffa honom någon mer gång.
Kram till er och Falstaff / Sanna

Monica sa...

Åhh vad ledsen jag blir för er skull.
Det gör så ont och jag vet ju hur tomt det känns.
Men Baron kunde inte få ett bättre hundliv än hos er så jag är övertygad om att han slutade sina dagar lyckligt.
Nu kan han springa agility ihop med Chenzie igen och dom kan sitta där uppe och iakta vad vi har för oss.
Många kramar till er
Monica, Doriz och Iza

Christina sa...

Jag tänker på er.
Jag är så glad att vi fick träffa Baron och Falstaff i Götene, det var ju så länge sen vi såg före det. Kommer alltid att komma ihåg Baron med glädje.
Kramar
Christina & Dixie

Christina sa...

Åh, vad tråkigt att höra att ni mist Baron! Tänker på er, ett hundliv går alltför fort!
Christina och alla fyrbenta vänner

Anonym sa...

Jag sörjer med er. Baron var en speciell kille. Kommer ihåg när jag såg er för första gången på agility banorna 2001 var det i Jönköping , du gjorde ett kanon lopp till det sista hindret då du halkade i leran. Sedan dess har vi följts åt på banorna tills ni inte orkade köra agility längre.Jag vet hur hårt det är att mista sin bästa vän. Jag tänker på er och hoppas vi träffas ändå ute på banorna.
Mvh Elin och Roys.

Anonym sa...

Åh vad tråkigt. Men som flera har sagt så har Baron haft ett underbart liv hos er, det kan ingen tvivla på. Det mildrar dock inte tomheten efter en högt älskad vän.
Ta väl hand om er och Falstaf
Varma hälsningar
Eva & Jazzy

Emma sa...

Har inte kikat in på ett tag men så fick jag höra av Monica att Baron är borta. är så ledsen för er skull men instämmer med alla andra i att han inte kunde haft ett bättre hundliv.
Massor av kramar
Carl, Emma, Gimli & Midas

Google Analytics