2011-01-11

Snuvan

Idag fick vi veta: Falstaffs mamma Snuvan (Honeytaste Chilli) är borta. På fotot tar hon hand om sina valpar, däribland Falstaff.

Nu finns ingen längre kvar av generationen före Baron och Falstaff.

Barons pappa (Adam) och mamma (Emma) är borta.

Falstaffs pappa (Herman) finns inte längre.

Allra käraste hundar:

"... vi möts till slut i en lycklig återförening för att aldrig skiljas igen.

Tillsammans korsar vi Regnbågsbron för att aldrig skiljas mer ..."






.








.

1 kommentar:

AnneSofie sa...

Man önskar att de fyrbenta skulle finnas med oss livet ut men så är det ju tyvärr inte.
Har suttit och rensat i mina bilder i datorn och minns alla våra vovar. Dorris allra helst som gav oss Leo och Marrón.

Nja, vinterpromenaden skulle det månne bara bli lilla jag och en hund. Jonas har ju börjat inse att han har lite ont i sitt finger.
Lovar inget men kanske det kan vara bra och dela på mina vovsingar. Frågan är ju bara vem jag ska ta med mig - Leo eller Marrón, Leo eller Marrón. Har ju några dagar att fundera på det.

Google Analytics