2007-04-21

Om tunnelingång (eller utgång?)

Häromdagen tränade vi agility med Baron och Falstaff.

Baron gillar alla hinder utom slalom. Hela tiden har vi försökt få honom att avverka det utan att masa sig fram i styrfart utan att skälla.

Han slarvar också med kontaktfälten, men annars går det galant. Vi hoppas att det gäller också för söndagens tävlingar på Tomtens brukshundklubb.

Falstaff formligen älskar sönder hindren! Tunnlarna hör till hans favoriter, men det är inte alltid han kan bestämma sig för om det är utgång eller ingång.

På fotot ser det nästan ut att vara bådadera på en och samma gång ...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men min nya bloggsida har ju stått på min gamla hela tiden, så därför trodde jag att ni redan hade hittat den. Så det kan gå :P
Nej, Åskar har ingen egen blogg just nu, tror att jag ska göra så att han får 'gästblogga' i min blogg ibland :) Kram

Anonym sa...

Jätte bra att Baron fått träna lite agility så här nu innan tävlingen! Ska packa ihop det sista nu innan jag åker och hämtar mamma och charmtrollet - Vi syns om en timme!

Anonym sa...

Tack, det hoppas jag med! Och vad jag förstod skulle arbetet vara precis det område jag bor i, så då behöver inte Åskar lida heller :)

Google Analytics