2007-06-06

Ännu en "hämtdag"

Den 6 juni är det fest och glädje, och hela Sverige flaggar.

Undra på det: idag är det fem år sedan vi hämtade vår då åtta veckor gamle Falstaff hos Ulla på Kennel Reinlakes i Tygelsjö. Visst är denna Falstaffs "HÄMTDAG" ett femårsjubileum som är värt att fira!

Baron funderar: "Till en början var jag misstänksam. Varför skulle det lilla skrället flytta hit? Hade vi det inte bra nog som vi hade det?

Jag tänkte: om jag låtsas att han inte existerar kanske det resulterar i att han inte heller finns. Titta på fotot: jag vänder bort blicken!

Men det hjälpte inte. Och nu är jag glad för det! Falstaff är en mycket schysst lillebror och kompis, och vi trivs jättebra tillsammans. Han kan vara lite stökig ibland, men det överser jag gärna med.

Så det är bra att han bor här. Jag skulle inte vilja vara utan honom! Matte och husse instämmer, det vet jag."

2 kommentarer:

Anonym sa...

Skickar ett femårsjubileums Hämtgrattis till Falstaff.
Hälsningar och kramar även till kompisen Baron och matte och husse
från Ulla o Reidar plus hela glada gänget på Kennel Reinlake´s

Anonym sa...

Hej på er!
Vilken härlig jubileumsdag ni hade igår - jag syftar på vädret =)
Vilken tur att Baron har ändrat sig angående sin brorsa - visst är det så att de kan vara jobbiga ibland, men man vill ju absolut inte vara utan dem!
Kram kram

Google Analytics