2007-10-08

Punkt - eller time-out

Nu är det nog dags att sätta punkt för Barons och Falstaffs blogg. Eller åtminstone ta time-out.

I över femhundra inlägg har hundarnas liv i helg och söcken beskrivits. Mest har det varit glädjeämnen - och de är många! - men också lite funderingar över livet på fyra tassar. (Förlåt, åtta tassar blir det ju...)

Men nu får rapporteringen ligga nere, åtminstone tills vidare. Inte så att det saknas ämnen. Nej, varje dag med hundarna är innehållsrik, stimulerande och givande. Att berätta om Baron och Falstaff och deras liv och leverne är dessutom bara roligt.

Så vem vet. När skrivarlusten blir mig övermäktig får jag återkomma, förr eller senare.

Varmt tack, alla kända och okända vänner och gäster i bloggen, för era besök, uppmuntrande tillrop och intressanta kommentarer.

Stand by, tills vi är tillbaka!

10 kommentarer:

Anonym sa...

Men Bengt du kan inte mena allvar!! Du måste i alla fall skriva när det hänt något riktigt som berör.

Man kan inte lägga ner en fungerande filial.......

Från oss på Kennel Beastly's som älskat att få följa med dig, Marie, Falstaff och naturligtvis vår allas BARONS vardag så länge.

VAD VI KOMMER ATT SAKNAR DETTA!!

agilitytokar sa...

Så kan du väl inte göra!!! Hur ska vi nu ha koll på er?! Vi kommer verkligen att sakna er trevliga och roliga blogg!!!! Vi hoppas verkligen att ni återkommer och det snarast!!!

Tack så jättemycket för hjälpen under DM igår!

Kram

Ann, Tommy och de svarta agilitymonstren

Anonym sa...

Instämmer med de andra. Har Du verkligen tagit detta beslut tillsammans med Baron och Falstaff? Vad ska alla deras fans säga nu?! Även om jag inte alltid lämnar spår efter mig så besöker jag dagligen Eran blogg!

Länken på vår länksida får ligga kvar i fall Ni skulle ångra Er! Vi kommer att sakna Eran blogg!

Kramar från Frida och Christina med fluffbollarna och charmtrollet

Anonym sa...

Meh! Varför? Vad tråkigt! Men vi kommer väl höras av iaf? Annars kommer jag ju sakna er massa!
Hoppas skrivarlusten snart återvänder!
Massa kramar från Sara och Åskar!!

Anonym sa...

Tack för kommentaren i min blogg!=)
Hm.. En timeout på din blogg, har du verkligen haft djupa disskutioner med Baron och Falstaff om detta? =(
Kommer ändå kika in här och se om inte någon nytt inlägg dyker upp!=)

Anonym sa...

Mycket tråkigt att läsa.
Även jag är dålig på att lämna avtryck men kollar dagligen eran blogg och kommer att sakna era betraktelser.
Hoppas ni ångrar er.
Jag kommer i alla fall att kolla om det inte dyker upp nått nytt.

Anonym sa...

Bengt! Hur ska jag nu kunna veta vad ni har för er!! Det känns som om ni försvinner ur mitt liv...
Hoppas allt är bra med er och att det bara är skrivarlusten som dalar. Vi hörs väl?!
Stor kram från din syster Kathi

Anonym sa...

Men, vad kommer detta beslutet ur? Jag brukar visserligen inte alltid skriva något när jag är här inne, men jag är ett troget fan!

Anonym sa...

Hur skall vi nu ha koll på vad ni hittar på för kul saker med Baron och Falstaff?
Hoppas verkligen att det blir en kort time-out, för vi har var dag varit inne och kollat läget.
Kramar till er alla från os på Kennel Reinlake´s

Anonym sa...

hej!! vet ni inte att man inte kan sluta så drasstiskt, saker folk blivit beroende av måste avvänjas...alltså en liten mindre dos ett tag...tex ett inlägg i vecka. har varit inne varje dag ändå...men det står bara punkt. jag har ju inte varit den bäste på att lämna ett avtryck, men detta har sedan start ingått i min morgonrutin, först er sen världsnyheter:-)) fast bengt du gör som du vill ibland måste man faktisky ya time-out!! kram från bjurumarna

Google Analytics