2006-07-04

Lek med MIG OCKSÅ, husse!

Baron har framfört en muntlig protest och kritiska synpunkter på gårdagens inlägg, som handlade om Falstaffs iver att leka och benägenhet till bus. Till råga på allt illustrerades det med ett foto där Falstaff bjuder upp till lek och Baron tittar bort ointresserat.

Han är rädd att bloggens gäster skulle kunna uppfatta det som om han, Baron, inte också tycker att det är kul med hopp-och-lek.

Så därför har han bett mig illustrera dagens text med ett foto, som bevisar att han minsann kan vara lekfull, sina åtta år till trots!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja men det är klart att Vi vet att fina Baron kan busa med (nästan ;) lika mycket iver som Falstaff!

Anonym sa...

Var ju bara tvungen att kolla in er blogg nu när ni kollade in min! :)
Mycket snygg måste jag säga.

Men en liten fråga bara. Hur gör ni för att hålla era leksaker hela? Mina går sönder på en gång. Först åker pipen och sedan ramlar dom liksom bara sönder bit för bit.
Måste vara att matte och husse köper dåliga leksaker, eller nått!

Google Analytics