2007-02-05

Om agility-foton

Jag vet: det här är Barons och Falstaffs blogg.

Men någon gång får kanske också deras människor synas. Särskilt som jag med upphovsmannens tillstånd gärna vill visa några sköna bilder från lördagens agility-tävling i Korsberga.

Det är vännen Daniel Andersson som har fotograferat dem.

Först är det Frida som så förtjänstfullt tar Baron i mål över sista hopphindret.

Sen ser vi matte i full färd med att vara speaker.

Och så husse, som bekvämt tillbakalutad njuter av tävlingen och miljön.



Jag vill särskilt rekommendera två hemsidor. Daniels, med massor av proffsiga foton. Och så Fridas, alltid med både läsvärd text och bilder om agilityn.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är klart att ni människor får var med på bild också!
Jag tycker det ser ut som om du mår riktigt bra på bilden.
Bara vara åskådare är väl mysigt.

Sara sa...

Fridas hemsida är jättefin, har varit inne hos henne många ggr. Ska titta in på Daniels också strax! Hoppas allt är bra med er! Själv så har jag lyckats bli sjuk :( Ha det bäst! KramKRam

Google Analytics