2006-04-24


Falstaff begär ordet:

”Nej, husse – vet du vad? Nu har du skrutit om storebror Baron i ett par dagar, så nu får det faktiskt räcka!

Du kan väl berätta för det första hur duktig jag var på agilityträningen i Tibro idag! Hur jag tog flera hinder i en följd, med bravur! Och så bra jag följde matte på den bana vi gjorde! Hopphinder, däcket och slalom – en baggis!

Sen kan du väl visa min bloggs besökare någon bild från vår friskvårdssimning på Hundhälsan i Tibro, så får dom se hur duktig jag är. Det är minsann inte bara Baron som gör någonting bra – jag kan också, och när det gäller simning är jag minst lika snabb som han! Så de´ så!!!”

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, skrattade gott åt att Falstaff minnsan också ville vara i "rampljuset" som brorsan Baron! ;)

Google Analytics