2007-01-11

Gemenskap i en fåtölj

Det är inte ofta som Baron och Falstaff sätter sig i samma fåtölj.

Men det händer. Och de finner sig utmärkt väl tillrätta med varandra, utan att det uppstår några konflikter. Om det blir något gräl är det kortvarigt och har mest karaktären av sådant gnabb som det kan bli mellan syskon.

Falstaff kan få för sig att han ska ha just den skogspinne eller leksak som Baron har lagt beslag på. Oftast får han det - Baron nedlåter sig inte till att bråka med småkillar! Men inte alltid: han passar ibland på att visa vem som är äldst. Klok som han är gör han det snällt men bestämt.

Sedan är det inte så lätt att få med båda hundarna på samma foto. Att de dessutom sitter uppflugna i samma fåtölj gör det desto roligare.


2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, av Falstaffs min att döma kan man nästan höra honom sucka och muttra:
- Måååste jag verkligen sitta här med brorsan?

Emma sa...

hej hej !! visst kan du på läsa min uppsats, men först vill jag få den godkäns så jag vet att den inte är helt uppåt väggarna! *hehe* de låter som att baron e precis som nalle, nedlåter sig inte att gnabba med barnen här hemma (pompe o hedwig)!

Google Analytics