2006-10-27

Färglöst

Jag höll på att skriva så här:

"Nu har jag hittat ett gammalt foto på Barons och Falstaffs förfäder! Gulnat och lite slitet, antagligen från 40-talet."

Men nej, jag vill inte lura bloggens besökare. Fotot är bearbetat i photoshop, och jag roade mig med att experimentera med lite manipulation, för skojs skull. Och fotot kanske ger ett lite suggestivt intryck.

Det gör förstås inte hundarna rättvisa på minsta sätt. Visserligen är Baron brun, men både han och Falstaff kommer bäst till sin rätt i färg. Alla som känner dem vet att de minst av allt är färglösa!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det vet deras gudfar också!

Emma sa...

visst e de kul med photoshop =) superfin bild tycker jag.. tack för ditt tips i min blogg.. kanske får införskaffa nått sånt.

Google Analytics