2006-10-06

Kungen av Balansbommen


Falstaff har en alldeles egen topp-lista över favorithinder på agilityplanen.

Så här ser den ut:







1. Balansbommen (fotot från gårdagens träning på Skara BK)
2. Gungan
3. A:et
4. Tunnlarna
5. Säcken

Hans hat-lista toppas av SLALOM, och där är han helt enig med Baron. Och liksom Baron beklagar han att BORDET inte längre används. Det var bådas bästa och säkraste hinder. Varför kunde man inte i stället utesluta slalom?

Avsaknaden av bordet kompenserar Falstaff genom att gärna och med dödsförakt hoppa upp på alla höga stenar på våra skogspromenader. Stolt ser han ut över omgivningarna från sin upphöjda position.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag måste bara säga att jag tycker ni har en sån härlig blogg! :)
Jag blir så glad varje gång jag läser den.
Verkar så kul med agility men jag har inte riktigt vågat ge mig in på det ännu..

Gordon sa...

Tack, Sara, för ditt beröm. Det gläder oss! Jag har själv också stor behållning av din fina blogg!

Google Analytics