2006-12-07

Mera om fototävlingen ...

I gårdagens inlägg berättade jag om fototävlingen som aktivbeardis-sajten arrangerade.

Vid det här laget hoppas jag alla bloggens besökare har beundrat de fina bilderna på sidan, och förstås särskilt det vackra fotot som vår vän Frida fick juryns hedersomnämnande för. Där ses Baron i djup och intensiv kontakt med Fridas sheltie Smulan. Temat för november månads fototävling var också "kontakt".

Faktiskt deltog vi själva också med några bidrag till tävlingen. Vi tog oss friheten att tolka begreppet kontakt på ett självsvåldigt sätt. Vilket man kan se av de här två bidragen, där Baron undersöker en väggkontakt och Falstaff studerar kontaktannonser i tidningen. Kanske lite tramsigt och fånigt, och ingen högre kvalitet på fotona. Men det får vi bjuda på.

Temat för december månads fototävling är beardisglädje. Det blir inte någon som helst svårighet att hitta foton där Falstaff och Baron är glada. För är det något som karakteriserar dem mer än något annat är det GLÄDJE!

5 kommentarer:

Sara sa...

Jag tycker absolut inte att det är tramsigt eller fånigt, jag tycker det är kul när folk hittar på sina egna ideer! :) Hoppas att allt är bra med er!

Anonym sa...

Hej på Er.
Oj, oj, oj, vad jag har försökt att komma in på Er sida och skriva en kommentar, men tyvärr har jag aldrig fattat att man bara byter ut blogger till other, ha ha ha och behöver då inte ha nått password.
Det var Frida som talade om detta då jag klagade, ja man lär sig varje dag.
Stort grattis till dig och Frida naturligtvis som fick hedersomnämnande priset på fototävlingen, vad kul.
Vill också passa på nu när jag äntligen kom in och tacka för allt beröm jag och Frida fått ang Götene BK:s hemsidan och för gratulationerna vi fått för titeln LP1.
Oj, nu blev det ett mycket långt inlägg, men nu vet jag ju hur jag skall göra till nästa gång.
Kram till Er alla.
Christel och Herman

Anonym sa...

Roligt att Du visar upp de två bilderna Du nämnde att Du hade skickat in! Bilderna är humoristiska tycker jag! För man fick ju tolka det som man ville, eller hur? :)

En liten rättelse; det var Smulan som Baron hälsade på inte Myntha ;)

Anonym sa...

Kul att se dina bilden. lite kul faktiskt. Jag gillar kontaktannonsen med Falstaf bäst.
Tros säker att ni har många härliga bilder att visa på glädje och jag hoppas vi får se några av dom här också.
Travlig helg

Anonym sa...

Grattis till Fridas och Barons hedersomnämnande i tävlingen. En synerligen vacker bild som säger mycket mer än bara ord.
Så har Barons halvsysterdotter (långt) fått valpar 9 st!!! kolla in på hemsidan.

Google Analytics