2006-11-16

Om en ny hemsida

Vår klubb - Götene brukshundklubb - har fått en ny hemsida!

Det är något som vi är väldigt glada för. Den är fräsch, lättnavigerad och sober. Den är mycket läs- och sevärd, och ju fler uppgifter som läggs in desto fylligare och mera innehållsrik blir den. För oss aktiva medlemmar är det roligt att visa för varandra och för omvärlden vad vi gör, planerar och roar oss med.

Alla som gästar Barons och Falstaffs blogg är välkomna till ett besök på vår klubbs hemsida. Surfa runt en stund och glöm inte att foga länken till era "favoriter" eller "bokmärken": http://www.gotenebk.com/

Stort tack till Frida och Christel - våra webbmasters - som har lagt ner så skickligt arbete på sidan! Er insats har resulterat i en produkt av högsta klass.

Ha överseende med att varken Baron eller Falstaff finns med på något foto i dagens blogg. De går att hitta på klubbens hemsida!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej
Jag "hittade" er blogg för en tid sedan och har läst den med stort intresse. Ni skriver så trevligt och dessutom ofta. Ni har också så fina hundar och är beundransvärda för ni har så mycket aktiviteter för dem. Det måste vara underbart att vara hund hos er, jag förstår att även ni tycker det är roligt. Jag har även kollat klubbens hemsida och håller med om att den är verkligt bra.

Själv har jag just lärt mig göra hemsidor. Jag klarar inte ens bloggar (ännu). Skrev en kommentar och försökte spara den för att fortsätta senare. Undrar vart den tog vägen.
Jag har laddat upp ett par "nybörjarförsök", en om mina hundar. Jag lär mig kanske.
Hälsningar
Mona
http://web.telia.com/~u58115484

Anonym sa...

Hemsidan blev jätte fin! :) Vad duktiga Frida och Christel är!

Tack för dina fina mail och kommentarer! Jag uppskattar dem verkligen! :)

Anonym sa...

Tack för Dina snälla ord om hemsidan! :)

Google Analytics